poniedziałek, 17 sierpnia 2009

In & Out, czyli czego nie rób ze swoją dollką.

Hej .; ) Dzisiaj notka zupełnie nie związana z metamorfozami. Tak jakoś wpadłam na pomysł żeby to napisać i pokazać Wam czego nie robić ze swoją doll.



Chcesz żeby Twoja dollka była na topie?
Żeby inne użytkowniczki Ci jej zazdrościły?
Oto kilka porad co robić, a czego nie:




Jeżeli masz blond włosy NIE ROZJAŚNIAJ brwi. Dollka będzie wtedy "niewyraźna".



Brwi lepiej PRZYCIEMNIĆ. Daje to o wiele lepszy efekt:





Eyeliner to przeżytek. Kreski wychodzące poza oko... Żenada. Zostawmy ten kosmetyk osobą, które mogą uważać się za emo... U nich prezentuje się to o wiele lepiej, co nie zmienia faktu, że emo i eyeliner'y są żenujące.



Ale jeżeli już CHCESZ użyć eyeliner'a, to nie rób kresek poza okiem (!). I nie zapomnij użyć tuszu do rzęs.








Kolorowe włosy? ODPUŚĆ SOBIE. Doll będzie wyglądać jakby miała iść na bal przebierańców, a nam NIE O TO CHODZI.










Ciemne szminki (czarna, fioletowa...) są zarezerwowane dla ostrzejszych lasek (Punk, emo itd.)
Lepiej je sobie odpuścić, jeśli nie zaliczasz się do takich gatunków ;)


Natomiast czerwonej szminki używaj tylko do eleganckich, wieczorowych strojów.



Ale NAJLEPSZE SĄ usta w kolorze różowym, zbliżonym do koloru skóry. Sprawdzają się w każdym przypadku ;)





Jeżeli używasz pudru staraj się nałożyć go mało i nie po całej twarzy.




NIE RÓB TAK:





Jeśli używasz cienia do powiek maluj nim oczy nie po całych powiekach, tylko trochę nad nimi. Żeby wygląło to mniej więcej tak:




Dbaj o to żeby używać cienia równo, żeby był w jednym kolorze, a nie ciemniejszym i jaśniejszym. NIE MALUJ PO CAŁEJ POWIECE. Żeby nie wyglądało to mniej więcej tak:




Jeżeli chodzi o dodatki najlepiej sprawdza się JEDEN. Np. kolczyki.






Sam kwiat we włosach, same okulary, sam naszyjnik... Każde to z osobna wygląda ładnie.


Ale jeśli dasz to wszystko na dollkę... Kompletne DNO. Nawet jeśli dodatki są dobrane.





--


Ok, to by było na tyle. Mam nadzieję, że notka się spodobała, bo trochę nad nią się męczyłam (A raczej nad obrazkami :P)


Do zobaczenia :]
Zgłaszajcie się do metamorfoz! ^^

niedziela, 16 sierpnia 2009

pozostałe metamorfozy.

Jejq, przepraszam, przepraszam za nieobecność, ale miałam bardzo dużo spraw na głowie ...
A poza tym jeszcze przez kilka dni miałam karę -,-
No ale już jest O.K i dziś dam wszystkie zaległe metamorfozy żebyście nie musieli czekać na nie nie wiadomo ile.

A poza tym pogoda jest wspaniała i polecam niektórym trochę świeżego powietrza, żeby od komputera im mózg całkowicie się nie wypalił. ;)

I będę robić małe przerwy (Ale nie dwutygodniowe, jak teraz :P) w pisaniu notek.
Poprostu chcę te ostatnie 2 tygodnie wakacji spędzić z moimi przyjaciółmi. Wykorzystujemy wolny czas do maksimum ;) No i tu specjalne pozdrowienia dla Dziewczyn i Chłopaków z `Podgórza` xD ;*




No to teraz przechodzę do metamorfoz.

Hil-ary_marcela:
Wygląda tak:

Ach, nie ma to jak szkolny look ;D
Makijaż zostawiam taki jak jest - z wyjątkiem cienia do powiek. Go się pozbywam, a na policzki nakładam TROSZECZKĘ pudru. Brwi przyciemniam. Fryzurę zmieniałam na dłuuugie włosy . (;))
Zakładam kolczyki i gotowe. Skromnie, ale tak jest ładnie ;)














Teraz pora na Asia4414 . ;) Wygląda Ona tak:



I tutaj dollkę Asi przemienię na zwiewną i delikatną ;)
Makijaż zmywam i robię tradycyjny - czarne kreski z białymi kącikami. Kolor włosów zmieniam na blond. Biżuterię ściągam, a na włosy daję kwiat.
Tyle.

Efekt:












Nie wykonałam 3 metamorfoz, bo poprostu nie wiedziałam co zrobić z tamtymi dollkami.


Zgłaszajcie się. ;) Ale odrazu mówię - Nie wykonuję wszystkich metamorfoz!!! (Nie zawsze wiem co zrobić z dollką) ...


I pamiętajcie o tym, żeby w kosmetykach mieć płyn do DEMAKIJAŻU!!!